ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΙ
Σ’ ένα κόσμο που αλλάζει και εξελίσσεται διαρκώς η γλωσσομάθεια είναι απαραίτητη όσο ποτέ!
Αρχές
Αναζητούμε, επεξεργαζόμαστε και υιοθετούμε όλες τις σύγχρονες εκπαιδευτικές τάσεις και μεθόδους, ώστε οι μαθητές μας να αποκτούν κίνητρα μάθησης και χρήσης της, ως μέσο επικοινωνίας και πρόσβασης σε νέες γνώσεις και πληροφορίες.
- Να αποκτούν κίνητρα μάθησης και χρήσης της γλώσσας ως μέσου επικοινωνίας και πρόσβασης σε νέες γνώσεις και πληροφορίες.
- Να καλλιεργούν την κριτική, δημιουργική και πρακτική τους σκέψη.
- Να αναπτύσσουν επικοινωνιακές δεξιότητες και να κατακτούν τη δομή και λειτουργία του γλωσσικού συστήματος, έτσι ώστε να ανταποκρίνονται σε πραγματικές συνθήκες επικοινωνίας, χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα γλωσσικά μέσα.
- Να αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες δράσης, να αποκτούν αυτοπεποίθηση και να απολαμβάνουν τη διαδικασία μάθησης.
- Να μαθαίνουν να εργάζονται ομαδικά και να ενεργοποιούν τη δυναμική της ομάδας εξασφαλίζοντας την ενεργό συμμετοχή, την αλληλεπίδραση και τη γνωστική τους ανάπτυξη.
Όλα τα παιδιά μπορούν να μάθουν μια ξένη γλώσσα αρκεί να σεβόμαστε τη προσωπικότητα, το μαθησιακό τους τύπο, τον ρυθμό μάθησης και να δημιουργούμε ένα ευχάριστο, ασφαλές και ελκυστικό εκπαιδευτικό περιβάλλον για να μπορούν οι μαθητές να εκφραστούν και να αναπτύξουν τις επικοινωνιακές τους ικανότητες.
Το Πρόγραμμά μας στοχεύει στη ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ του παιδιού & πιο συγκεκριμένα στοχεύει να αναπτύξει τα παρακάτω:
- Αυτοπεποίθηση
- Περιέργεια
- Ικανότητα vα θέτει Στόχους
- Αυτοέλεγχος
- Ικανότητα να Δημιουργεί Σχέσεις
- Επικοινωνία
- Ικανότητα να Συνεργάζεται
- Προσαρμοστικότητα
- Ανάλυση & Οργάνωση Πληροφορίας
- Διεύρυνση Γνώσεων & Δεξιοτήτων
Στόχοι
Ας δούμε μαζί ποια είναι τα κίνητρα των μαθητών για την ενεργητική μάθηση:
- Χαίρομαι να μαθαίνω.
- Μοιράζομαι το ενδιαφέρον.
- Δημιουργώ απορίες.
- Επανατροφοδοτώ το ενδιαφέρον: ΔΙΑΔΡΑΣΗ.
- Συνδέω τη μάθηση με εμπειρίες: ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ.
- Προοδεύω.
Διαπιστώσεις
- Σαφείς Οδηγίες
- Νόημα για τους μαθητές
- Διαφοροποίηση-Ποικιλία
- Συνέχεια - Συνέπεια
- Λογικές απαιτήσεις
- Προκλήσεις - Κίνητρα
- Ανατροφοδότηση
- Διαθεματικότητα
- Αλληλεπίδραση μεταξύ Μαθητών
- Διαπολιτισμικότητα